مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-24سياسي

مراسم سوگواری حضرت سید الشهدا باشکوه تر برگزار شود


باید تلاش کنیم و برنامه ریزی کنیم تا مراسم سوگواری حضرت سید الشهدا باشکوه تر برگزار شود تا مردم دنیا باید این خورشید درخشان را بشناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام باب الله غفاری صبح دوشنبه در جلسه با فرماندار و مدیران ضمن تشکر از هیئات مذهبی و هیئت امنای مساجد، اظهار کرد: در بیان جایگاه امام حسین (ع) می توان به آیه 68 سوره آل عمران استناد کرد که خداوند می فرماید: إِنَّ أَوْلَی النَّاسِ بِإِبْراهِیمَ لَلَّذِینَ اتَّبَعُوهُ وَ هذَا النَّبِیُّ وَ الَّذِینَ آمَنُوا وَ اللَّهُ وَلِیُّ الْمُؤْمِنِینَ همانا سزاوارترین افراد به ابراهیم، کسانی هستند که از او پیروی کردند و (نیز) این پیامبر و کسانی که (به او) ایمان آورده اند و خداوند سرور و سرپرست مؤمنان است.

وی افزود: در این آیه نزدیک ترین اشخاص به حضرت ابراهیم (ع) کسانی هستند که از ایشان تبعیت کردند و نزدیک ترین شخصیت به حضرت ابراهیم (ع) خود رسول الله (ص) و ائمه معصومین علیهم السلام هستند.

امام جمعه فامنین با اشاره به شخصیت والای امام حسین (ع) گفت: در این منظومه تبعیت حضرت ابراهیم (ع) خورشید درخشانی سید الشهدا است که تبعیت واقعی در زندگی سید الشهدا به معنای واقعی کلمه در عبادت، اخلاق، ظلم ستیزی، از خودگذشتگی و چه در جنبه های دیگر به شکل کامل تر تجلی پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سوگواری حضرت سید الشهدا باشکوه تر برگزار شود

مراسم سوگواری حضرت سید الشهدا باشکوه تر برگزار شود