مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-22اقتصادي

ضرورت خروج تولیدی ها و انبارها از محدوده بازار تهران


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تشریح لزوم انتقال برخی واحدهای بازار به خارج از شهر تاکید کرد: انتقال واحدهای فروش در بازار در دستور کار نیست و این موضوع فقط شامل برخی واحدهای تولیدی یا انبارها می شود.

- ] به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سعید بیگی با اشاره به موضوع انتقال بازار تهران اظهارکرد: الزامات ایمنی موضوع بسیار مهمی است که مورد تاکید مدیریت شهری و سایر نهادهای مرتبط است و شرکت ساماندهی هم به واسطه وظیفه ذاتی خود بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها موظف به تسهیل خروج مشاغل مزاحم به خارج از محدوده شهر است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در ادامه گفت: با توجه به تاکید مصوبات و اسناد فرادست و مخاطرات ایمنی ناشی از فعالیت واحدهای تولیدی در محدوده بازار تهران و در راستای صیانت از جان و مال شهروندان و کسبه به دلیل بروز مشکلات ایمنی در محدوده بازار موضوع انتقال واحدهای تولیدی در دستورکار قرار دارد و تاکنون بیش از 2000 رای برای این واحدها به استناد بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت های مناسب در شهرک های صنعتی ابتدا تفاهم نامه همکاری مشترک بین این شرکت و شرکت شهرک های صنعتی برای بهره گیری از ظرفیت شهرک ها به منظور انتقال صنوف منعقد و پس از آن نسبت به انعقاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت خروج تولیدی ها و انبارها از محدوده بازار تهران

ضرورت خروج تولیدی ها و انبارها از محدوده بازار تهران