مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-20بين الملل

100 هزار پرس غذا در موکب حرم حضرت معصومه(س) توزیع می شود


مسئول مهمانسرای موکب حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به انتقال مواد اولیه غذایی از ایران به عراق، گفت: موکب حرم مطهر در عمود 1080 به مدت 10 روز پذیرای زائران خواهد بود و برای طبخ و توزیع روزانه 10 هزار پرس غذای سرد و گرم برنامه ریزی شده است.

- ایسنا/قم مسئول مهمانسرای موکب حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به انتقال مواد اولیه غذایی از ایران به عراق، گفت: موکب حرم مطهر در عمود 1080 به مدت 10 روز پذیرای زائران خواهد بود و برای طبخ و توزیع روزانه 10 هزار پرس غذای سرد و گرم برنامه ریزی شده است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سیدمحمد موسی کاظمی در گفت وگویی خبری با اشاره به خدمات بخش طبخ و توزیع غذا در موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود 1080 مسیر پیاده روی اربعین، اظهار کرد: موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به مدت 10 روز فعال خواهد بود و روزانه 10 هزار پرس غذای سرد و گرم در بین زائران اربعین توزیع می کند.

وی با اشاره به اینکه مواد اولیه غذایی با مشارکت بانیان و خیران تهیه و از ایران به عراق اعزام می شود، افزود: در کل ایام اربعین برای طبخ و توزیع 100 هزار پرس غذا برنامه ریزی شده و با توجه به گرمای هوا روزانه هزار و 500 عدد دوغ نیز بین زائران توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار پرس غذا در موکب حرم حضرت معصومه(س) توزیع می شود

100 هزار پرس غذا در موکب حرم حضرت معصومه(س) توزیع می شود