مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-16اقتصادي

همدان کمبودی در تأمین و تولید گوشت قرمز ندارد


مدیر بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه هیچ کمبودی در تأمین و تولید گوشت قرمز در استان وجود ندارد، گفت: قصابان همدان از دام عشایر با پنج درصد زیرقیمت بازار استقبال نکردند.

- ایسنا/همدان مدیر بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه هیچ کمبودی در تأمین و تولید گوشت قرمز در استان وجود ندارد، گفت: قصابان همدان از دام عشایر با پنج درصد زیرقیمت بازار استقبال نکردند.

داریوش سرحدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دام مازاد عشایر با پنج درصد زیرقیمت بازار به کشتارگاه عرضه شد، اظهار کرد: امور عشایری استان برای عرضه دام عشایر با پنج درصد زیرقیمت بازار اعلام آمادگی کرده است اما اتحادیه قصابان استقبال نکردند و هنوز برای خرید ورود نکردند.

وی با بیان اینکه روزانه 280 تا 450 رأس دام در میدان دام عرضه می شود، تصریح کرد: قیمت مصوب گوشت مخلوط گوسفندی 430 هزار تومان و ران و سردست 530 هزار تومان است و در صورتی که بیش از این قیمت عرضه شود با متخلفان برخورد می شود.

سرحدی با تأکید بر اینکه قیمت دام زنده در دو هفته گذشته افزایشی نداشته است، یادآور شد: قیمت دام زنده حداکثر 205 هزار تومان است که دام عشایر نیز به قیمت 190 تا 195 هزار تومان براساس نوع و کیفیت دام عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان کمبودی در تأمین و تولید گوشت قرمز ندارد

همدان کمبودی در تأمین و تولید گوشت قرمز ندارد