مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-15سياسي

مصوبات خوبی در شورای راهبردی سیستان و بلوچستان با حضور رییس جمهور تصویب شد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به دیدار اخیر اعضای شورای راهبردی استان با رییس جمهور عنوان کرد: در این دیدار مسائل و مشکلات مختلف استان مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت که خوشبختانه مصوبات خوبی به همراه داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به دیدار اخیر اعضای شورای راهبردی استان با رییس جمهور عنوان کرد: در این دیدار مسائل و مشکلات مختلف استان مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت که خوشبختانه مصوبات خوبی به همراه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله مصطفی محامی با حضور در منزل مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه مسجد جامع نور اهل سنت سراوان که به تازگی از سفر معنوی حج تمتع بازگشته است با اشاره به صحبت های خود در حضور رییس جمهور در شورای راهبردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با وجود خدمات فراوانی که در طول سال های پس از انقلاب اسلامی صورت گرفته متأسفانه برخی اقدامات لازم انجام نشده و بعضاً کارها به کندی پیش می رود و خودتحریمی ها به واسطه برخی بی تدبیری ها و موانع قانونی وجود دارد.

وی به مسائل مهم سیستان و بلوچستان از جمله مشکل آب مردم سیستان، ریزگرد، مشکلات آموزشی در مناطق محروم، قاچاق سوخت، مشکلات ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات خوبی در شورای راهبردی سیستان و بلوچستان با حضور رییس جمهور تصویب شد

مصوبات خوبی در شورای راهبردی سیستان و بلوچستان با حضور رییس جمهور تصویب شد