مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-08دانش

حمایت بنیاد ملی علم ایران از دانشگاه ها و موسسات پژوهشی ماموریت گرا


علی محمد سلطانی، رییس بنیاد ملی علم ایران در نشست با معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به بنیاد ملی علم ایران تغییر نام داده است، - رییس بنیاد ملی علم ایران در دانشگاه محقق اردبیلی از حمایت این بنیاد از دانشگاه ها و موسسات پژوهشی ماموریت گرا خبر داد.

علی محمد سلطانی، رییس بنیاد ملی علم ایران در نشست با معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به بنیاد ملی علم ایران تغییر نام داده است، گفت: این بنیاد در حال حاضر 107 تفاهم نامه همکاری با دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات دارد.

سلطانی با بیان اینکه حمایت های بنیاد ملی علم ایران در قالب طرح های پژوهشی، پسادکتری، کرسی و گرنت پژوهشی، پایان نامه و رساله، فعالیت های ترویجی و طرح ها و کارگاه های بین المللی است، افزود: در حال حاضر 7 هزار داور و ناظر فعال از جامعه علمی کشور با بنیاد ملی علم ایران همکاری دارند.

رییس بنیاد ملی علم ایران با بیان اینکه وضعیت تعداد طرح های ورودی و مصوب طی 10 سال اخیر روند صعودی داشته است، تصریح کرد: همچنین این بنیاد در حوزه همکاری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد ملی علم ایران از دانشگاه ها و موسسات پژوهشی ماموریت گرا

حمایت بنیاد ملی علم ایران از دانشگاه ها و موسسات پژوهشی ماموریت گرا