مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-07ورزشي

ایسنا اوّلیت و سرآمدی خود را حفظ کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا استان سمنان، ضمن گرامیداشت یاد شهید خبرنگار محمود صارمی و شهدای ایسنا و جهاددانشگاهی، - روز خبرنگار را به فعالان رسانه ای استان و مدیران و خبرنگاران این رسانه تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی 16 مردادماه با حضور در دفتر ایسنا استان سمنان، از این رسانه به عنوان یک رسانه پیشرو و با سابقه نام برد و اظهار کرد: ایسنا به عنوان یکی از اولین خبرگزاری های با رویکرد نوین رسانه ای در ایران و منطقه، باید این اوّلیت ، اولویت و جلوداری را حفظ و همچنان خبرگزاری سرآمد و پیشرو باقی بماند.

وی با اشاره به این پیام رهبری معظم انقلاب در افتتاحیه خبرگزاری ایسنا در دهه هفتاد که اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید تصریح کرد: ایسنا به عنوان یک رسانه برآمده از فضای علمی و دانشگاهی باید بکوشد که همواره حرف نو و بیان مبتنی بر داده های علمی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه از گذشته با نام ایسنا آشنا هستم، ادامه داد: مسوولان ایسنا باید تلاش کنند که این برند و جایگاه را حفظ و آن را ارتقا دهند.

این استاد حوزه علمیه بر حفظ و برجسته تر کردن رویکردهای علمی در خبرگزاری دانشجویان ایران تاکید و خاطرنشان کرد: اگرچه یک خبرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا اوّلیت و سرآمدی خود را حفظ کند

ایسنا اوّلیت و سرآمدی خود را حفظ کند