مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-20پزشكي

استقرار 6 اتاق سرد در مرز شلمچه برای مقابله با گرمازدگی زائران


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: 6 عدد اتاق سرد برای مقابله با گرمازدگی زائران در مسیر شلمچه مستقر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید نادر نقیبی عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، تعداد هفت عدد کانکس پایگاه موقت اورژانس 115 و 6 عدد اتاق سرد برای مقابله با گرمازدگی زائران در مسیر شلمچه مستقر شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مسیر 40 دستگاه آمبولانس، هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 دستگاه خودروی ارتباطات، یک دستگاه خودروی مکانیک سیار، 10 دستگاه موتورلانس، 2 فروند بالگرد در این ایام به زائران اربعین حسینی خدمت خواهند کرد.

نقیبی ادامه داد: استقرار تجهیزات اورژانس به گونه ای انجام شده که از میدان مقاومت خرمشهر تا پایانه منطقه صفر مرزی شلمچه با فاصله در هر چند کیلومتر یک آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و یک موتورلانس قرار بگیرد.

وی از ارائه خدمات 172 نفر از پرسنل اورژانس 115 در مسیر رفت و برگشت زائران به صورت شبانه روزی خبر داد و تاکید کرد: در پایانه مرزی شلمچه امکان درمان سرپایی، بستری موقت و امکان اعزام به بیمارستان ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 6 اتاق سرد در مرز شلمچه برای مقابله با گرمازدگی زائران

استقرار 6 اتاق سرد در مرز شلمچه برای مقابله با گرمازدگی زائران