مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-16سياسي

سردار غلامرضا سلیمانی: برنامه های اعتلایی در دستور کار بسیج دانشجویی قرار دارد


برنامه های اعتلایی و اجرای بیانیه گام دوم، متناسب با اندیشه های امامین انقلاب از مهم ترین مطالبات پیش روی هادی قاسمی مسئول جدید بسیج دانشجویی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئولان سازمان بسیج دانشجویی کشور، گفت: بسیج دانشجویی و طلاب یکی از میراث های ماندگار امام راحل است که راهبرد باعظمتی را پیش روی آن ها گذاشتند که در دوران امامت، ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، عمق و توسعه پیدا کرد.

وی ادامه داد: در همه سال ها در اندیشه رهبر معظم انقلاب به بسیج دانشجویی، توجه زیاد و پررنگی به چشم می خورد.

دانشجویان انقلابی در این مجموعه از ابتدای تاسیس تاکنون در دوره های مختلف و در مسیر تاریخی انقلاب اسلامی در گام نخست و گام دوم خوب درخشیده اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه پیش قراولی و پیشتازی در نقش آفرینی ها از برجسته ترین ویژگی های این مجموعه است، بیان کرد: پیاده سازی اهداف ترسیم شده بویژه در سال های اخیر، تحرک و جنبش بسیار خوبی را در این مجموعه ایجاد کرد که باید قدر این مجاهدت ها را دانست.

وی با اشاره به اینکه در دوران مختلف فعالیت محمدحسین کفعمی در بسیج، تحولات موثری را شاهد بوده ایم، افزود: در دوران مسئولیت وی در سازمان بسیج دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غلامرضا سلیمانی: برنامه های اعتلایی در دستور کار بسیج دانشجویی قرار دارد

سردار غلامرضا سلیمانی: برنامه های اعتلایی در دستور کار بسیج دانشجویی قرار دارد