مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-06سياسي

جهاددانشگاهی، منبع تقویت روحیه «ما می توانیم» است


فرمانده انتظامی خراسان شمالی، جهاد دانشگاهی را نهاد و منبعی شناخته شده برای تعریف واقعی روحیه «ما می توانیم» دانست.

- /جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ جهاددانشگاهی، منبع تقویت روحیه ما می توانیم است ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی خراسان شمالی، جهاد دانشگاهی را نهاد و منبعی شناخته شده برای تعریف واقعی روحیه ما می توانیم دانست.

سردار سرتیپ دوم سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا درباره سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در کشور، اظهار کرد: فعالیت های مجموعه جهاددانشگاهی، نشأت گرفته از روحیه انقلابی و پیشرفت است و همانگونه که انتظار می رود، برای کاهش چالش های کشور تلاش می کند.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در کنار همه خدمات گسترده ای که در نقاط مختلف کشور ارائه می دهد، می تواند تسهیل کننده در برقراری انواع امنیت باشد؛ از جمله امنیت فرهنگی و اجتماعی.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: جهاددانشگاهی با ظرفیت های متنوعی که در خراسان شمالی دارد، نقش به سزایی در ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی داشته و می تواند کمک حال مجموعه های مختلف در خصوص کاهش معضلات اجتماعی باشد.

وی امنیت فرهنگی را نتیجه اقدامات موثر جمعی دانست و افزود: در مقوله فرهنگی نمی توان یک بعدی جلو رفت، بلکه باید از توان همه بخش های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی، منبع تقویت روحیه «ما می توانیم» است

جهاددانشگاهی، منبع تقویت روحیه «ما می توانیم» است