مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-22سياسي

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در تنگستان فراهم شود


تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات خوب و سالم در شهرستان تنگستان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی بعد از ظهر سه شنبه در نشست کارگروه انتخابات شهرستان تنگستان به منظور برنامه ریزی در راستای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری، عنوان داشت: برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری عملاً آغاز شده است و این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات خوب و سالم در شهرستان انجام شود.

فرماندار تنگستان افزود: به دنبال برگزاری انتخابات پرشور هستیم و راهبرد انتخابات همان راهبرد مدنظر رهبر انقلاب یعنی برگزاری انتخابات در امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت گسترده مردم است.

وی ادامه داد: مردم شهرستان تنگستان در طی انتخابات های گذشته در دوران نظام شکوهمند انقلاب اسلامی، همواره حقانیت و حضور پرشور، شعور، پرثمر خود را در صحنه ها نشان داده اند و پس از هر انتخابات، مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت خویش، موجب سربلندی و عزت کشور در عرصه بین المللی شده است.

وی بیان کرد: جهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات در شهرستان تنگستان اقدامات اولیه در خصوص برآوردهایی که در شعب اخذ رأی وجود دارد نیز توسط کمیته های مختلف انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در تنگستان فراهم شود

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در تنگستان فراهم شود