مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 01:102023-08-05سياسي

لرستان استان معین ایلام برای راهپیمایی اربعین است


استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان برای راهپیمایی اربعین استان معین ایلام است بر لزوم رفع مشکلات موکب داران مستقر در کشور عراق تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار عصر شنبه در جلسه ستاد اربعین لرستان با موضوع بررسی مشکلات موکب داران لرستانی مستقر در عراق با بیان اینکه برگزاری مناسبت های مختلف همچون نیمه شعبان، عزاداری محرم و پیاده روی اربعین که نسبت به آنها احساس مسئولیت می کنیم به دنبال تغییر سبک زندگی ما هستند، اظهار داشت: همه ما وظایف سازمانی داریم که درصدد هستیم بر اساس این وظایف به آحاد جامعه خدمت رسانی کنیم، اما این وظایف جزیی از زندگی هستند و مفهوم زندگی در دنیا به جز با این مناسبت ها معنا پیدا نمی کند.

وی گفت: برگزاری مناسبت های مذهبی به صورت مناسب می توانند برای نسل های آینده درس آموز باشند.

استاندار لرستان، اربعین را یک مکتب دانست و عنوان کرد: مکتب اربعین می تواند مقدمه ای برای تحول در استفاده از داشته هایی باشد که به خوبی مورداستفاده قرار نداده ایم و همچنین میعادگاهی است که می تواند در مقابل بسیاری از هجمه هایی که بشر را در دنیا مورد تهدید قرار می دهد مقابله کند.

پیاده روی اربعین وحدت آفرین است زیویار با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین به عنوان یک حلقه وصل می تواند وحدت آفرین باشد، افزود: در ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان استان معین ایلام برای راهپیمایی اربعین است

لرستان استان معین ایلام برای راهپیمایی اربعین است