مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-16اقتصادي

افزایش تخلفات با ورود کارت های سوخت مهاجر به جیرفت


فرماندار جیرفت از فعالیت 70 هزار کارت مهاجر در شهرستان جیرفت خبرداد و گفت: این موضوع قاچاق سوخت را تشدید کرده است و متاسفانه تعداد پرسنل شرکت نفت جوابگوی این همه مشکل نیست.

- ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از فعالیت 70 هزار کارت مهاجر در شهرستان جیرفت خبرداد و گفت: این موضوع قاچاق سوخت را تشدید کرده است و متاسفانه تعداد پرسنل شرکت نفت جوابگوی این همه مشکل نیست.

احمد بلند نظر شامگاه سه شنبه 24 مردادماه در نشست خبری اظهار کرد: تخلفات با ورود کارت های مهاجر شدت پیدا کرده است.

وی ادامه داد: 5000 کارت سوخت مهاجر غیرفعال شده و نیز کارت سوخت تعدادی از شهروندان هم غیرفعال شده است؛ با مدیریت شرکت نفت به این افراد تا صدور کارت المثنی حواله داده می شود.

فرماندار جیرفت، تفاوت قیمت سوخت را زمینه روی آوردن به قاچاق عنوان و تصریح کرد: در زمینه سوخت اتفاقی افتاده است و قیمت بنزین در جایگاه 3 هزار تومان و در پشت دیوار جایگاه 13 هزار تومان است و این تفاوت قیمت ها باعث وسوسه به سمت سودهای سرشار و کاذب شده است.

فرماندار جیرفت با این توضیح اینکه تا زمانی کارت آزاد در جایگاه ها باشد قاچاق سوخت ادامه دارد، افزود: وقتی سوخت مورد نیاز از استان تامین می شد مشکل کمتر بود اما در حال حاضر 50 درصد سوخت از استان هرمزگان تامین می شود که با توجه به عدم ارتباط اداری شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تخلفات با ورود کارت های سوخت مهاجر به جیرفت

افزایش تخلفات با ورود کارت های سوخت مهاجر به جیرفت