مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-22بين الملل

رژیم صهیونیستی مدعی بازداشت مجریان عملیات الخلیل شد/ حمله شهرک نشینان به فلسطینی ها


در پی درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها در شمال غرب شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری تعدادی از فلسطینی ها زخمی و دچار حالت خفگی شدند.

- در پی درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها در شمال غرب شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری تعدادی از فلسطینی ها زخمی و دچار حالت خفگی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، منابع محلی گفتند، در این درگیری که میان فلسطینی های بی دفاع و نیروهای اشغالگر رخ داد، این نیروها اقدام به تیراندازی و پرتاب بمب های صوتی و گاز اشک آور کردند که بر اثر آن یک جوان از ناحیه پا زخمی شد و چند تن دیگر دچار حالت خفگی شدند.

همچنین شهرک نشینان صهیونیستی با برپایی تجمعات تحریک آمیز در دو جاده منتهی به استان الخلیل، دست به خشونت زدند و بر اثر آن یک جوان فلسطینی پس از حمله شهرک نشینان به او و شکستن شیشه های خودرواش زخمی شد.

به گفته منابع محلی، تعدادی از شهرک نشینان شهرک های صهیونیستی در مناطق مختلف الخلیل، راهپیمایی و تجمعات تحریک آمیزی تحت حفاظت نیروهای نظامی ترتیب دادند و شعارهای نژادپرستانه مانند مرگ بر عرب سر داده و به سمت خودروهای فلسطینی ها سنگ پرتاب کردند.

همچنین به دلیل وضعیت امنیتی شهر الخلیل که رژیم صهیونیستی تمامی ورودی های آن را بسته و به برخی از مناطق آن حمله کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی مدعی بازداشت مجریان عملیات الخلیل شد/ حمله شهرک نشینان به فلسطینی ها

رژیم صهیونیستی مدعی بازداشت مجریان عملیات الخلیل شد/ حمله شهرک نشینان به فلسطینی ها