مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-05اقتصادي

9 انبار احتکار کالا در اصفهان پلمب شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده به ارزش 823 میلیارد ریال و پلمب 9 انبار توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در تیرماه سال جاری خبر داد.

- سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور شناسایی انبارهای دپوی کالاهای احتکاری و برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم طرح ویژه ای در تیر ماه سال جاری به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح از 112 واحد صنفی و انبار بازدید بعمل آمد که از یک واحد صنفی و 9 انبار انواع کالا شامل شکر، روغن و انواع لوازم خانگی احتکارشده کشف شد.

علینقیان پور ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 823 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: در این راستا یک واحد صنفی و 9 انبار پلمب و 10 فرد متخلف نیز دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان یکی از اقدامات اساسی در خصوص تحقق شعار مهار تورم که از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری انتخاب شده را مبارزه جدی و قاطعانه با محتکران کالاهای مورد نیاز و مایحتاج عمومی جامعه بیان کرد و برخورد قاطعانه با این گونه افراد سودجو و فرصت طلب که ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 انبار احتکار کالا در اصفهان پلمب شد

9 انبار احتکار کالا در اصفهان پلمب شد