مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-15بين الملل

نماینده صهیونیست: نتانیاهو بیشتر از تمامی دشمنان به ما آسیب زده است


یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که نخست وزیر این رژیم با اقدامات جنجالی کابینه بیشتر از تمامی دشمنان به رژیم اشغالگر ضربه زده است.

- یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که نخست وزیر این رژیم با اقدامات جنجالی کابینه بیشتر از تمامی دشمنان به رژیم اشغالگر ضربه زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، رام بن باراک، نماینده و رییس سابق کمیته خارجی و امنیت کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در سخنانی در این باره اظهار کرد: ما در سرازیری نیستیم، ما در پرتگاه هستیم، در حال فروپاشی هستیم، این (کابینه) یک گروه افراطی و مافیایی است که قدرت را به دست گرفت و نتانیاهو را به جاهای دیوانه وار کشاند، ارتش ما را متلاشی کرد و جامعه و اقتصاد ما را از بین برد.

باراک گفت: اینجا یک کابینه ویرانگر وجود دارد که تصمیم به تغییر آن چیزی گرفت که 75 سال ثابت بود، تصمیم گرفت این کودتا را انجام دهد و قوانین را به گونه ای تغییر داد که ما را به یک دیکتاتوری تبدیل کرد.

وی ادامه داد: اسراییلی هایی که در سال های گذشته خواب بودند، از خواب برخاستند و گفتند بس است، این چه کاری است، این کودتا است، شما کودتای خودکامه انجام می دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده صهیونیست: نتانیاهو بیشتر از تمامی دشمنان به ما آسیب زده است

نماینده صهیونیست: نتانیاهو بیشتر از تمامی دشمنان به ما آسیب زده است