مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-16حوادث

کشف دو محموله سوخت و کالای قاچاق در آب های خلیج فارس


جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان از کشف 6000 لیتر سوخت قاچاق و یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در دو عملیات مرزبانان پایگاه دریایی ماهشهر خبر داد.

- سرهنگ منصور رضا عزیزی اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هر گونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته با ساعت ها کار اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج محموله سوخت از آب های کشور و فروش به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس آگاه شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی خوزستان، وی ادامه داد: ماموران با اعزام به موقع به محل و در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند شناور صیادی را هنگام خروج از آب های داخلی کشور متوقف و در بازرسی از آن 6000 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل که در مخازن شناورها جاساز شده بود، کشف کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه تصریح کرد: شناورهای توقیف شده به بهانه فعالیت تجاری، اقدام به سوخت گیری کرده و روانه دریا شده بودند اما مسیر خود را به محل فروش و تبادل سوخت منحرف کردند که با هوشیاری دریابانان ماهشهر، این شناور متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دو محموله سوخت و کالای قاچاق در آب های خلیج فارس

کشف دو محموله سوخت و کالای قاچاق در آب های خلیج فارس