مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-21پزشكي

مرکز درمان ناباروری تا 3 ماه آینده در لرستان تکمیل می شود


مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی لرستان تا سه ماه آینده در این استان تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز دوشنبه در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به راه اندازی مرکز نفس شهرستان خرم آباد اظهار داشت: افرادی که به مرکز نفس مراجعه می کنند، چنانچه فاقد بیمه باشند، باید توسط کارشناس این مرکز به اداره بیمه سلامت ارجاع شوند تا تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی به زودی راه اندازی می شود وی افزود: همچنین لازم است که سازمان های حمایت گر بهزیستی و کمیته امداد در زمینه حمایت مراجعین مرکز نفس که تحت پوشش آنها قرار دارند، اقدام کرده و اگر مراجعه کننده تحت پوشش سازمان های حمایتگر نبود برای حمایت به جاهای دیگر ارجاع داده شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان دررابطه با روند پیشرفت مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی، عنوان کرد: مسائل و مشکلاتی که سبب تأخیر در راه اندازی این مرکز شده است علت یابی شده اند و این مرکز به زودی راه اندازی خواهد شد.

ارائه خدمات رایگان مرکز نفس به نیازمندان مریم کوشکی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به آغاز به کار مرکز نفس شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: نیروهای این مرکز شامل یک نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان ناباروری تا 3 ماه آینده در لرستان تکمیل می شود

مرکز درمان ناباروری تا 3 ماه آینده در لرستان تکمیل می شود