مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-03بين الملل

ترامپ در آستانه محاکمه بزرگ؛ «به یک کیفرخواست دیگر نیاز دارم!»


رییس جمهور سابق آمریکا در آستانه سفر به واشنگتن به منظور حضور در دادگاه و محاکمه در ارتباط با حوادث پس از انتخابات 2020 این کشور، پست جالبی را در شبکه اجتماعی خودش منتشر کرد! - رییس جمهور سابق آمریکا در آستانه سفر به واشنگتن به منظور حضور در دادگاه و محاکمه در ارتباط با حوادث پس از انتخابات 2020 این کشور، پست جالبی را در شبکه اجتماعی خودش منتشر کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا که در پروند شورش ششم ژانویه و حمله حامیانش به ساختمان کنگره، متهم شده است، در حال ترک نیوجرسی به مقصد واشنگتن و حضور در دادگاه، ادعای جالبی را مطرح کرد! براساس اعلام وزارت دادگستری آمریکا قرار است دادگاه محاکمه ترامپ ساعت 16 به وقت محلی (23:30 دقیقه به وقت تهران) برگزار شود.

در کیفرخواستی که علیه ترامپ صادر شده، چهل وپنجمین رییس جمهور آمریکا به چهار فقره جرم کیفری از جمله توطئه برای فریب دادن مردم آمریکا متهم شده است.

ترامپ پیش از ترک باشگاه گلفش در بدمینستر در نیوجرسی، در شبکه اجتماعی خودش موسوم به تروث سوشال نوشت: برای تضمین انتخاب شدنم (در انتخابات 2024) یک کیفرخواست دیگر نیاز دارم! وی افزود: برای روبه رو شدن با اتهاماتی که به خاطر اعتراض به یک انتخابات فاسد و تقلبی علیه من مطرح شده، به واشنگتن می روم! نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در آستانه محاکمه بزرگ؛ «به یک کیفرخواست دیگر نیاز دارم!»

ترامپ در آستانه محاکمه بزرگ؛ «به یک کیفرخواست دیگر نیاز دارم!»