مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-01سياسي

برای برخورد با مفسدین اقتصادی باید به سراغ دانه درشت ها رفت


رییس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه های نظارتی، امنیتی و انتظامی در برخورد با فساد و با اولویت قرار دادن مفسدان اقتصادی دانه درشت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ذبیح الله خداییان در نشست با سردار رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و معاونانش ضمن ‫تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) به بیان توصیه هایی پیرامون پیشگیری و مبارزه با فساد پرداخت.

رییس سازمان بازرسی با مروری بر توطئه های دشمنان در راه انداختن جنگ سخت و نرم، حربه آن ها برای اعمال فشار اقتصادی و با هدف ایجاد ناامیدی در مردم را مورد اشاره قرار داد و بر لزوم برنامه ریزی و همدلی مسئولان پیرامون حل مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه نقش مفسدین اقتصادی در جنگ اقتصادی کمتر از دشمنان نیست، اقدامات آن ها در سوءاستفاده از شرایط کشور به منظور افزایش اثرات جنگ اقتصادی را همسو با توطئه های دشمنان خواند.

رییس سازمان بازرسی در بیان مصداق به تلاش برخی افراد از طریق قاچاق گسترده از مبادی رسمی و غیررسمی و سوءاستفاده از ارز و واردات و صادرات با هدف مانع تراشی در مسیر تولید اشاره کرد.

خداییان با خاطرنشان کردن بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون مسری بودن فساد، یکی از آثار عمل مفسدان اقتصادی را کاهش سلامت اداری از طریق آلوده کردن اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برخورد با مفسدین اقتصادی باید به سراغ دانه درشت ها رفت

برای برخورد با مفسدین اقتصادی باید به سراغ دانه درشت ها رفت