مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-03سياسي

امکانات لازم برای برگزاری اربعین حسینی فراهم شده است


استاندار خوزستان بر ارائه خدمات و امکانات لازم به زوار اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: برای اینکه اربعین خوبی داشته باشیم، سعی کردیم تا امکانات لازم را فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گردهمایی مدیران مواکب اربعین حسینی مستقر در شلمچه بیان کرد: هدف غایی موکب داران و زائران اربعین این است که زیر پرچم امام زمان (عج) جمع شوند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: تلاش، وقت، هزینه و انرژی که موکب داران در این راه هزینه می کنند بی شک همه در راه همین هدف است و سایر دست اندرکاران اربعین باید همین مسیر را دنبال کنند.

وی یادآور شد: ما باید به تبعیت از حضرت زینب (س) اختناق امپراطوری رسانه ای دشمنان را بشکنیم و شکوه اربعین را در سطح جهان به نمایش بگذاریم چرا ایشان با وجود اختناقی که بنی امیه ایجاد کرده بود اما با روشنفکری این اختناق را شکستند و از بانیان آگاهی مردم و شکل گیری اربعین شدند.

حسینی محراب اظهار کرد: برای اینکه اربعین خوبی داشته باشیم، سعی کردیم تا امکانات لازم را فراهم کنیم و امیدواریم اربعینی را که رزمایش پیوستن به امام عصر (عج) است با کمک همدیگر و با همدلی جلو ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات لازم برای برگزاری اربعین حسینی فراهم شده است

امکانات لازم برای برگزاری اربعین حسینی فراهم شده است