مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 07:002023-08-03حوادث

درگیری مسلحانه پلیس با قاتل فراری 4 نفر در کرمانشاه/ قاتل کشته شد


ماموران نیز متقابلا با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت متهم کردند که در نتیجه این درگیری مسلحانه وی زخمی و بلافاصله توسط ماموران به مراکز درمانی اعزام شد، - ماموران نیز متقابلا با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت متهم کردند که در نتیجه این درگیری مسلحانه وی زخمی و بلافاصله توسط ماموران به مراکز درمانی اعزام شد، اما علیرغم تلاش کادر درمان و انجام اقدامات پزشکی، متهم جانش را از دست داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که تیر ماه امسال با استفاده از اسلحه جنگی چهار نفر را به قتل رسانده بود، در درگیری مسلحانه با پلیس جان خود را از دست داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مهدی حاجیان در این خصوص گفت: یازدهم تیر ماه سال جاری مردی با هویت معلوم به علت اختلافات قبلی چهار مرد از اعضای یک خانواده را در یکی از مناطق روستایی واقع در حوزه استحفاظی شهرستان کرمانشاه به قتل رسانده و متواری شده بود.

    وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار یگان های تابعه این فرماندهی قرار گرفته و اقدامات اطلاعاتی  فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مسلحانه پلیس با قاتل فراری 4 نفر در کرمانشاه/ قاتل کشته شد

درگیری مسلحانه پلیس با قاتل فراری 4 نفر در کرمانشاه/ قاتل کشته شد