مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-15سياسي

صفری: در آینده نزدیک شاهد آغاز تبادل جریان برق بین ایران و ترکیه خواهیم بود


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که در راس یک هیات اقتصادی به ترکیه سفر کرده است، روز دوشنبه با دو تن از معاونین وزارت انرژی و منابع طبیعی ترکیه در خصوص گسترش همکاری های دو طرف در حوزه انرژی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صفری در این دیدار با اشاره به همکاری های بلند مدت در بخش انرژی بین دو کشور بر آمادگی کشورمان برای تداوم، تقویت و متنوع سازی این همکاری ها تاکید کرد و افزود: علاوه بر حوزه نفت و گاز و فرآورده های نفتی در زمینه تبادل برق نیز زیرساخت های لازم فراهم شده و در آینده نزدیک شاهد آغاز تبادل جریان برق بین دو کشور خواهیم بود.

مقام های ترکیه نیز در این دیدار همکاری های دو کشور در حوزه گاز و برق را حایز اهمیت توصیف و اظهار امیدواری کردند با توجه به ظرفیت های موجود دو کشور در دوره جدید، حوزه همکاری ها گسترش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که در راس یک هیات اقتصادی متشکل از نمایندگان شرکت ملی گاز، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشاورزی و بانک مرکزی به ترکیه سفر کرده است.

او در جریان این سفر با معاون وزیر خزانه داری و مالیه جمهوری ترکیه نیز درخصوص گسترش مناسبات مالی و اقتصادی بین دو کشور دیدار و گفتگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفری: در آینده نزدیک شاهد آغاز تبادل جریان برق بین ایران و ترکیه خواهیم بود

صفری: در آینده نزدیک شاهد آغاز تبادل جریان برق بین ایران و ترکیه خواهیم بود