مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 20:552023-07-30سياسي

انصارالله: در آینده در برخی جزایر یمن آزمایشاتی انجام می دهیم


رییس شورای عالی سیاسی یمن گفت که نیروهای مسلح یمن زرادخانه نظامی خود را توسعه و در آینده در برخی جزایر یمنی آزمایشاتی انجام خواهند داد.

- رییس شورای عالی سیاسی یمن گفت که نیروهای مسلح یمن زرادخانه نظامی خود را توسعه و در آینده در برخی جزایر یمنی آزمایشاتی انجام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، مهدی المشاط، رییس شورای عالی سیاسی یمن امروز یکشنبه ضمن بازید از استان محویت (شمال یمن) با تأکید بر اینکه متجاوزان فقط زبان زور را می فهمند، تصریح کرد: جنگ با متجاوزان به جنگ نظامی منحصر نخواهد شد و ما جنگ اراده ها را راه می اندازیم .

وی در ادامه با اعلام اینکه این ارده مردم یمن، استواری و قدرت آنهاست که مانع از دستیابی متجاوزان به اهدافشان می شود، افزود: متجاوزان به یمن خواهان مرگ ملت یمن هستند، این در حالی است که ما خواهان زندگی با عزت هستیم .

المشاط همچنین با اشاره به اینکه نیروهای مسلح یمن برای توسعه زرادخانه نظامی خود تلاش خواهند کرد ، افزود: در آینده در برخی جزایر یمنی آزمایشاتی انجام خواهیم داد .

المشاط خطاب به اهالی استان محویت گفت: مرکز فرماندهی ائتلاف متجاوز به یمن، خیری برای مردم یمن نمی خواهد و هر تبلیغاتی که از آن بشنوید پشتش شر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: در آینده در برخی جزایر یمن آزمایشاتی انجام می دهیم

انصارالله: در آینده در برخی جزایر یمن آزمایشاتی انجام می دهیم