مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-05سياسي

ذبح سلامت مردم در کشتارگاه دام نی ریز!


سابقه ساخت تنها کشتارگاه سنتی دام شهرستان نی ریز به اوایل انقلاب یعنی حدود سی چهل سال پیش برمی گردد، کشتارگاهی سنتی که درآن بدون استفاده ازهیچ گونه تکنولوژی روز به ذبح دام می پردازند و سپس توسط کامیون سردخانه دار شهرداری البته با دریافت مبلغی به عنوان عوارض به دست قصاب می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، حدود دو ماه قبل پس از وصول گزارشاتی از وضعیت نابسامان کشتارگاه نی ریز به مسوولین، امام جمعه شهرستان در راس هیئتی به همراه فرماندار و جمعی از مسوولین از این کشتارگاه بازدید کردند.

در این دیدار موارد بهداشتی متعددی مورد تذکر بازدیدکنندگان خصوصا شبکه بهداشت و همچنین دامپزشکی قرار گرفت و بلافاصله در جلسه ای که به همین منظور در فرمانداری با حضور مسئولین و شهردار نی ریز برگزار شد مقرر شد هرچه سریعتر این ایرادها مرتفع گردد.

در همین رابطه فرماندار نی ریز در جلسه یاد شده در حضور پرسنل کشتارگاه و شهردار، امام جمعه و جمعی از مسئولین عنوان داشت: سلامت مردم یکی از مهمترین مسائلی است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

وی بر تشدید نظارت بهداشتی و نیاز فوری به رفع کمبودها و نواقص کشتارگاه دام نی ریز تاکید و دستورات لازم را برای رفع موانع و مسائل پیش رو صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح سلامت مردم در کشتارگاه دام نی ریز!

ذبح سلامت مردم در کشتارگاه دام نی ریز!