مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-15سياسي

پیکر سیدحسین عرب در امامزاده صالح(ع) آرام گرفت+عکس و فیلم


مراسم تشییع و تدفین پیکر پیرغلام سیدالشهدا(ع) سیدحسین کردبچه کرمانشاه (مشهور به عرب) با حضور مداحان و پیرغلامان در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار شد و پیکر او در سرداب امامزاده به خاک سپرده شد.

-   پیرغلامان شیعتی را همخوانی کردند در بخش بعدی این مراسم محمد بازوبند پیرغلام سیدالشهدا گفت که رسم داریم در مراسم تشییع مداحان و پیرغلامان و نوکران سیدالشهدا(ع) زیارت عاشورا می خوانیم که بناست در امامزاده صالح خوانده شود اما رسم بعدی ما خواندن قطعه شیعتی است.

به پیشنهاد او این قطعه با نوای جمعی از پیرغلامان و مداحان خوانده شد.

فیلم همخوانی قطعه شیعتی توسط پیرغلامان و مداحان را ببینید:   منصور ارضی: سید حسین عرب را امام حسین قبول کرده بود منصور ارضی بعد از خواندن این قطعه توسط این جمع اظهارداشت: امروز احترامی که به این پیرغلام گذاشتید، عالی بود.

در پی به این احترام، این گروه سرود پیرغلامان را حضرت سکینه(س) انتخاب کرد تا این قطعه شیعتی را که وصیت حضرت سکینه (س) به دوستداران سیدالشهداست، بخوانند.

وی با اشاره به اینکه شاید پیرغلامان صدا و لحنی نداشته باشند اما حال و هوای خوبی دارند، گفت: سید حسین هم با آهنگ و صدای خاصی نمی خواند اما وقتی می خواند یا حرف می زد، معلوم بود که امام حسین(ع) قبولش کرده است و این قبولی امشب مشخص می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر سیدحسین عرب در امامزاده صالح(ع) آرام گرفت+عکس و فیلم

پیکر سیدحسین عرب در امامزاده صالح(ع) آرام گرفت+عکس و فیلم