مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 02:352023-07-23بين الملل

9 تن بر اثر سقوط هواپیمای غیرنظامی در شرق سودان جان باختند


ارتش سودان از کشته شدن شماری از افراد از جمله چند نظامی در پی سقوط یک هواپیمای غیرنظامی در شرق این کشور خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارتش سودان، شامگاه یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که 9 نفر از جمله 4 نظامی در پی سقوط یک هواپیمای غیرنظامی در فرودگاه پورت سودان کشته شدند.

آژانس خبری آناتولی ترکیه گزارش داد که ارتش سودان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شامگاه یک شنبه یک هواپیمای ترابری غیرنظامی مدل آنتونوف هنگام برخاستن از زمین در فرودگاه بین المللی پورت سودان در شرق این کشور، بر اثر نقص فنی سقوط کرد.

بنا بر آنچه در این بیانیه آمده، حادثه سقوط هواپیمای مذکور در فرودگاه پورت سودان 9 کشته بر جای گذاشته که چهار تن از آنها نظامی بودند در حالی که یک دختربچه نیز از این حادثه جان سالم به در برده است.

ارتش سودان در بیانیه خود جزییات بیشتری در این خصوص ارائه نداد و به هویت قربانیان حادثه یا شمار مسافران هواپیما و مقصد آن نیز اشاره نکرد.

شایان ذکر است که شهر پورت سودان به عنوان بندر اصلی سودان، در ساحل دریای سرخ واقع شده و از زمان شروع درگیری های میان نیروهای ارتش این کشور با نیروهای پشتیبانی سریع در ماه آوریل گذشته نیز، نقطه آغازی برای عملیات تخلیه افراد و دریافت کمک های بشردوستانه از خارج به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 تن بر اثر سقوط هواپیمای غیرنظامی در شرق سودان جان باختند

9 تن بر اثر سقوط هواپیمای غیرنظامی در شرق سودان جان باختند