مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-21سياسي

معاون اجرایی رییس جمهور: افزایش 2 برابری حقوق اعضای دولت کذب محض است


اخیراً دیدم یکی از عزیزان مطلبی را در فضای مجازی منتشر کردند که در دولت آقای رییسی حقوق اعضای دولت 2 برابر شد، این کذب محض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، در برنامه صف اول به تشریح برنامه های دولت به منظور اجرای مصوبات سفرهای استانی پرداخت و گفت: دولت سیزدهم در شرایط سختی کار را تحویل گرفت، به گونه ای که ما در ابتدای شروع کار دولت، تقریباً 480 همت کسری بودجه داشتیم و دولت قبل متأسفانه به گونه ای کار را پیش برده بود که کسری بودجه شدیدی در کشور ایجاد شده بود.

معاون اجرایی رییس جمهور، ادامه داد: در پایان سال 1400 دولت موفق شد تقریبا تراز بودجه را به پایان برساند و این هم با  کسب درآمد حل شد نه با استقراض؛ با تولید و افزایش درآمدهای دولت، کسری بودجه را تا حدود زیادی جبران کرد؛ یعنی بخشی از آن افزایش صادرات بود، بخشی از آن درآمدهای نفتی بود و بخشی در رابطه با مالیات بود و بخشی نیز از رشد تولید محقق شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه کرونا، گفت: در حوزه کرونا ما تقریباً روزانه 700 نفر فوتی داشتیم و حل این مشکل، از دستاوردهای بزرگ دولت  بود.

در همان سال 1400، 8 میلیارد دلار منابع ارزی کشور بود که باید صرف دارو و مواد غذایی می شد، اما در شش ماه اول، دولت قبل بود تمامی این منابع را هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اجرایی رییس جمهور: افزایش 2 برابری حقوق اعضای دولت کذب محض است

معاون اجرایی رییس جمهور: افزایش 2 برابری حقوق اعضای دولت کذب محض است