مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-24اقتصادي

برای ساخت هر واحد خودمالک 550 میلیون وام پرداخت خواهد شد


برای ساخت هر واحد خودمالک 550 میلیون تومان وام با بهره 18 درصد پرداخت خواهد شد.

- برای ساخت هر واحد "خودمالک" 550 میلیون وام پرداخت خواهد شد ایسنا/لرستان سرپرست راه و شهرسازی لرستان گفت: برای ساخت هر واحد خودمالک 550 میلیون تومان وام با بهره 18 درصد پرداخت خواهد شد.

بهزاد شاکرمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، در شهرهای خرم آباد، کوهدشت و الشتر با کمبود زمین مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: در شهر خرم آباد به یک هزار هکتار زمین نیاز داریم که در حال مذاکره برای 400 تا 500 هکتار آن هستیم، این اراضی در نزدیک محدوده شهر بوده که سند آنها به نام راه و شهرسازی زده شده است.

سرپرست راه و شهرسازی لرستان گفت: برای تامین اراضی مسکونی در راستای اجرای طرح نهضت ملی در لرستان از دو طریق باید اقدام شود یکی اراضی دولتی است که معمولا در محدود و حریم شهرها اندک هستند و دیگر تامین اراضی که در اختیار مردم است.

شاکرمی بیان کرد: برای تامین اراضی در اختیار مردم با بخش خصوصی وارد مذاکره شدیم تا پس از توافق این اراضی را به محدوده شهرها الحاق خواهیم کرد.

وی در ادامه تولید مسکن خودمالک را یکی از سهل الوصول ترین راه ها بیان کرد و با اشاره به اینکه در حوزه تولید مسکن در بخش خودمالک سهم لرستان 22 هزار واحد در نظر گرفته شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ساخت هر واحد خودمالک 550 میلیون وام پرداخت خواهد شد

برای ساخت هر واحد خودمالک 550 میلیون وام پرداخت خواهد شد