مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-07سياسي

اساس کار کنگره شهدا احیای آرمان ها بین نسل امروز باشد


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اساس کار کنگره 8 هزار شهید، در کنار برگزاری یادواره ها و بزرگداشت ها باید احیای آرمان و فرهنگ های ارزشمند شهدا در میان نسل امروزی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در جریان بازدید از ستاد اجرایی کنگره شهدا و دیدار با اعضای این ستاد اظهار کرد: چند ماهی است اعضای این ستاد تلاش شبانه روزی خود را معطوف به برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی کرده اند تا دومین کنگره شهدا به نحو شایسته برگزار شود.

وی عنوان کرد: همدان تجربه برگزاری کنگره شهدا در دهه 80 را دارد که آن رویداد یک کار فاخر و نام آور بود، همین موضوع توقع را بیشتر کرده و وظیفه ستاد دومین کنگره را هم سخت می کند، اما خوشبختانه این افراد سختی ها را به جان خریده اند تا کنگره دوم به بهترین شکل ممکن و مطلوب تر از کنگره اول برگزار شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری باشکوه این کنگره تلاش می کنند و پای کار هستند، افزود: نقطه عطف برگزاری کنگره دوم این است که صرفا به بزرگداشت و یادواره خلاصه نشده و در عرصه های خدمت رسانی و اجتماعی ورود جدی داشته است.

وی با بیان اینکه این یک تفاوت بزرگ است و باید آن را به فال نیک گرفت که کنگره شهدا به فراخور مشکلات جامعه، به خدمت رسانی ورود می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس کار کنگره شهدا احیای آرمان ها بین نسل امروز باشد

اساس کار کنگره شهدا احیای آرمان ها بین نسل امروز باشد