مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 22:102023-07-31بين الملل

گزارش امیرعبداللهیان از رایزنی امروزش با همتای سوری در تهران


وزیر امور خارجه درباره دیدار امروزش با همتای سوریه ای در تهران گفت: ضمن حمایت از استمرار روند آستانه، بر لزوم خروج فوری نیروهای نظامی آمریکا از خاک سوریه و احترام همسایگان به تمامیت ارضی یکدیگر تأکید کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه که به همراه هیأتی سیاسی و اقتصادی دیروز (یکشنبه) هشتم مرداد ماه وارد تهران شد، ظهر امروز (دوشنبه) نهم مرداد ماه در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود قرار گرفت.

پس از آن وزرای خارجه بر سر یک میز به گفت وگو نشستند و بعد از حدود یک ساعت به میان خبرنگاران آمدند و به تشریح رایزنی های انجام شده پرداختند.

  وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این نشست خبری با بیان اینکه حاکمان جعلی رژیم صهیونیستی درک کرده اند که هیچ اقدام آنها بی پاسخ نخواهد بود، گفت: منطقه نسبت به تحرکات این رژیم بی تفاوت نبوده و نخواهد بود.

(اینجا بخوانید)   فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه نیز در این نشست خبری با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین داعش، آمریکا و اسراییل نیست، گفت: ملت مقاوم سوریه اجازه نمی دهد اشغالگری آمریکا ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش امیرعبداللهیان از رایزنی امروزش با همتای سوری در تهران

گزارش امیرعبداللهیان از رایزنی امروزش با همتای سوری در تهران