مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-18اجتماعي

اسکان بیش از 2 هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا در تعطیلات تابستان


رییس آموزش و پرورش شهرستان آستارا از اسکان 2736 نفر از گردشگران فرهنگی در قالب 525 خانوار در مدارس این شهرستان در طول تعطیلات تابستان داد.

- ایسنا/گیلان رییس آموزش و پرورش شهرستان آستارا از اسکان 2736 نفر از گردشگران فرهنگی در قالب 525 خانوار در مدارس این شهرستان در طول تعطیلات تابستان داد.

بیژن خالقوردی پور 27 مرداد در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از اول مردادماه سال جاری تاکنون 2736 نفر از گردشگران فرهنگی در قالب 525 خانوار در مدارس شهرستان مرزی بندر آستارا اسکان داده شده اند، اظهار کرد: تعداد مدارس مجری اسکان تعطیلات تابستانی در شهرستان آستارا 6 مدرسه با 41 باب کلاس درس است و کلاس های فوق همه از نوع درجه الف بوده و به یخچال، پتو، پنکه، تلویزیون و دیگر امکانات رفاهی مجهز می باشند.

وی تعداد عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان آستارا واقع در آموزشگاه استثنایی عدالت این شهرستان را چهار نفر عنوان کرد و گفت: 20 هزار عدد بروشور راهنمای گردشگری و اقامتی با هدف معرفی جاذبه های گردشگردی شهرستان آستارا در بین گردشگران فرهنگی توزیع شده است.

رییس آموزش و پرورش آستارا با اشاره به اینکه بیشترین مسافران ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان به ترتیب از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل هستند، افزود: فرآیند اسکان گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 2 هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا در تعطیلات تابستان

اسکان بیش از 2 هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا در تعطیلات تابستان