مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-31فرهنگي

«شازده کوچولو 2023» نقد و بررسی می شود


جلسه نقد و بررسی نمایش «شازده کوچولو 2023» به کارگردانی نیما گودرزی دوشنبه نهم مرداد با حضور تعدادی از منتقدان و گروه اجرایی در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

- جلسه نقد و بررسی نمایش شازده کوچولو 2023 به کارگردانی نیما گودرزی دوشنبه نهم مرداد با حضور تعدادی از منتقدان و گروه اجرایی در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، جلسه نقد و بررسی نمایش شازده کوچولو 2023 به کارگردانی نیما گودرزی ساعت 17 روز دوشنبه نهم مرداد با حضور رضا آشفته، فریال آذری، سپیده اسکندرزاده و پژمان دادخواه از پژوهشگران، منتقدان و مدرسان عرصه تئاتر در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

شازده کوچولو 2023 عنوان یکی از آثار نمایشی جدید تئاتر شهر است که از رو سه شنبه بیستم تیر به طراحی و کارگردانی نیما گودرزی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

در این اثر نمایشی که ساعت 19:45 به مدت زمان 60 دقیقه در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود (به ترتیب حروف الفبا) محمد صادق اسدی، شاهین بامداد، مریم تولایی، الهام زارعی و نیما گودرزی به عنوان بازیگر حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شازده کوچولو 2023» نقد و بررسی می شود

«شازده کوچولو 2023» نقد و بررسی می شود