مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-05حوادث

ماجرای درگیری با شکارچیان مسلح در شاهرود/شرور سابقه دار متواری شد


محیط بان مضروب توسط شکارچیان غیرمجاز در شاهرود ضمن اشاره به شرح ماجرای درگیری با متخلفان مسلح به سلاح گرم، گفت: این افراد سابقه تیراندازی به سمت ماموران را دارند.

- علیرضا دزیانیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره ماجرای روز گذشته و تیراندازی به سمت مأموران محیط زیست توسط شکارچیان غیرمجاز، بیان کرد: روز گذشته با توجه به اینکه تعطیل بود، امکان اینکه صیادان غیرمجاز وارد منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود شوند، وجود داشت لذا برای رصد منطقه وارد عمل شدیم.

وی با بیان اینکه ساعت پنج صبح جمعه به همراه دو همکار دیگر از محیط بان راهی تپال شاهرود شدیم تا رصد بهتری از منطقه داشته باشیم، افزود: در بدو ورود، منطقه ای مناسب را برای کمین رصد انتخاب و در آن حضور یافتیم.

این محیط بان که هم اکنون به دلیل جراحات وارده بر اثر درگیر با شکارچیان متخلف در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود به سر می برد، با بیان اینکه در بدو کمین متوجه رد موتورسیکلت ناشناسی در منطقه شدیم لذا بنا به وظیفه دنبال آن را گرفتیم، گفت: اکیپ محیط بانی مسیر را تا بالاترین نقطه دنبال و سپس بر مکانی که شکارچیان اتراق کرده بودند، مشرف شد.

دزیانیان با بیان اینکه یکی از افراد مسلح به تفنگ در این زمان به سمت حیاط وحش دو تیر شلیک کرد، گفت: بلافاصله مکان دقیق استقرار شکارچی با دوربین توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای درگیری با شکارچیان مسلح در شاهرود/شرور سابقه دار متواری شد

ماجرای درگیری با شکارچیان مسلح در شاهرود/شرور سابقه دار متواری شد