مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-07اقتصادي

فعالیت 11 تعاونی عشایری در استان اردبیل


مدیرکل امور عشایری استان اردبیل از فعالیت 11 تعاونی عشایری و یک اتحادیه در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلسه تشکل های عشایری اردبیل با حضور مدیرکل امور تعاونی ها ونظام بهره برداری و مدیر عامل اتحادیه دامداران متحرک ایرانیان و مدیرعامل اتحادیه و مدیران عامل شرکت های تعاونی برگزار شد.

تشکل های عشایری پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند بیژن ژیلایی، مدیرکل دفتر امور تعاونی ها ونظام بهره برداری سازمان امور عشایر ایران در این جلسه اظهار کرد: نبض اقتصادی عشایری تشکل های تعاونی بوده و این تشکل های عشایری پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند.

وی با اشاره به نقش کارآمد شبکه تعاونی های عشایری در ارائه خدمات هرچه بیشتر به عشایر خواستار تلاش مضاعف در ادامه خدمات مطلوب به عشایر شد.

مدیرکل دفتر امور تعاونی ها ونظام بهره برداری سازمان امور عشایر ایران بیان کرد: اولین نشانه اصلی توسعه در تعاونی ها و مشارکت های مردمی این است که درآمد شرکت چقدر افزایش یافته است.

با این افزایش درآمد، امکانات و توسعه نیز رشد پیدا خواهد کرد که نهایتا سرمایه اجتماعی در دل تعاونی های عشایری ارتقاء خواهد یافت.

حاتم طهماس پور، مدیرکل امور عشایری استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه 11 تعاونی عشایری و یک اتحادیه در این استان تشکیل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 11 تعاونی عشایری در استان اردبیل

فعالیت 11 تعاونی عشایری در استان اردبیل