مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-01اقتصادي

قیمت نان در استان مرکزی متناسب سازی شد


محمدرضا گودرزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از امروز نان با قیمت متناسب سازی شده در نانوایی های استان عرضه می شود.

وی تصریح کرد: قیمت نان بین 5 تا 25 درصد متناسب سازی شده است.

 مدیرکل امور اقتصادی استانداری مرکزی بیان کرد: پیرو تصمیمات کشوری به منظور جبران بخشی از هزینه های نانوایان و با توجه به گلایه نانواداران مبنی بر عدم افزایش قیمت نان از سال 1400 تاکنون با وجود افزایش هزینه های دستمزد، تجدید نظر پیرامون قیمت نان ها به استان ها واگذار شد.

گودرزی گفت: استان مرکزی نیز پیرو این تصمیم بررسی هایی را به منظور تغییر قیمت انجام داد و در نهایت از امروز عرضه نان با قیمت متناسب سازی شده در نانوایی های استان کلید خورد.

وی با اشاره به فعالیت 40 نانوایی سنتی در استان خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای خوبی که در متناسب سازی قیمت نان لحاظ شد، توجه خاص به نان هایی سنتی از جمله سنگک شنی با هدف ماندگاری این نانوایی ها بود، که این تفاوت به ازای هر نان 400 تومان است، متاسفانه در قیمت گذاری نان در سال های گذشته تفاوت بین سنگک شنی و ماشینی تنها 150 تومان به ازای هر نان بود که  منجر به تبدیل شدن نانوایی سنتی به صنعتی می شد و ما در متناسب سازی جدید با هدف حفظ نانوایی های سنتی این اختلاف را افزایش دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نان در استان مرکزی متناسب سازی شد

قیمت نان در استان مرکزی متناسب سازی شد