مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-16حوادث

مسافران اربعین دریافت یا تمدید گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند


فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که مسافران نباید دریافت گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند، گفت:26 کاربر در فرودگاه شهیدصدوقی یزد برای صدور گذرنامه زیارتی زائران اربعین حسینی مشغول به فعالیت هستند.

- سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس، با اشاره به این  21 کاربر در این فرودگاه مشغول به فعالیت بوده و کار صدور گذرنامه زیارتی را انجام می دهند، اظهار کرد: برای سرعت بخشیدن به روند صدور گذرنامه زیارتی از امروز 5 کاربر به مجموعه اضافه شدند.

وی  با اشاره به این که هزینه صدور این گذرنامه 50 هزار تومان است، افزود: گذرنامه زیارتی از مدت سه تا پنج روز به دست شهروندان خواهد رسید.

  فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که مراحل صدور گذرنامه زیارتی از ساعت 7 تا 19 در فرودگاه شهید صدوقی انجام می شودتصریح کرد: گذرنامه زیارتی تا روز اربعین در این محل صادر می شود، ولی از شهروندان می خواهیم این مساله را به روز های منتهی به اربعین موکول نکنند چرا که با شلوغی مواجه خواهند شد.

  سردار بهدانی فرد درباره تمدید گذرنامه های فاقد اعتبار تصریح کرد: افراد دارای گذرنامه هایی که تاریخ آن ها از اول فرودین سال 1395 صادر شده است، از فردا یا پس فردا برای تمدید گذرنامه به فرودگاه مراجعه کنند و نیازی به مراجعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران اربعین دریافت یا تمدید گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند

مسافران اربعین دریافت یا تمدید گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند