مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-08اقتصادي

فرسودگی شبکه انتقال مهمترین مشکل آب شرب در آزادشهر


اعتبارات تملک دارایی امسال شهرستان آزادشهر با 30 درصد افزایش نسبت به سال گذشته 907 میلیاردریال مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آزادشهر، سیدجوادکریمی عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهارکرد:اعتبارات تملک دارایی شهرستان آزادشهر امسال با 30درصد افزایش نسبت به سال گذشته، مبلغ 907 میلیاردریال مصوب شد که از این مبلغ 160 میلیارد ریال یعنی 18 درصد از کل اعتبارات برای حوزه آبرسانی شهرستان درنظرگرفته شد.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل شهرستان در حوزه آب شرب، فرسودگی شبکه توزیع و خط انتقال است تصریح کرد:اصلاح شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب شهرستان یکی از نیازهای اصلی مردم است و به عنوان نیاز فوری و ضروری، 16 کیلومتر از خط انتقال آب شرب باید اصلاح و مرمت شود که 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: برای جذب اعتبار این پروژه می بایست نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی و آب و فاضلاب استان در سطح ملی پیگیر باشند.

وی ادامه داد: بیش از 10 حلقه چاه آب شرب شهرستان بیش از 30 سال عمر دارد و طی 16 سال گذشته در دولت های قبلی، هیچ حلقه چاه آب شرب حفر نشده و علاوه بر فرسودگی بسیاری از چاه های آب شرب، به علت تغییر اقلیم نیز دبی آب بسیاری از چاه ها بسیار کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی شبکه انتقال مهمترین مشکل آب شرب در آزادشهر

فرسودگی شبکه انتقال مهمترین مشکل آب شرب در آزادشهر