مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-10ورزشي

اصغری مقدم: سن ایچ فرصت های زیادی از دست می دهد


سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: بازیکنانم در هر دو بازی لیگ موقعیت های خوبی به دست آوردند اما متأسفانه نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد اصغری مقدم بعد از پیروزی 5 بر 2 سن ایچ مقابل پوشاک حافظ ساری در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود اما بازیکنانم فرصت های زیادی از دست دادند و بازیکنانم باید یاد بگیرند در صورتی که نتوانند توپ ها را وارد دروازه حریف کنند جریمه خواهند شد و جا دارد یک خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی تیم پوشاک حافظ ساری بگویم.

وی افزود: بعد از بازی به بچه هایم گفتم اگر می خواهیم رتبه خوبی در جدول داشته باشیم از همین ابتدای لیگ باید تلاش کنیم و هدف و فکر بزرگی داشته باشیم و باید تلاش کنیم اشتباهات مان را نسبت به هر بازی کمتر کنیم و مثل یک تیم بزرگ در بازی ها ظاهر شویم در این دو هفته نتوانستیم مثل یک تیم بزرگ ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: در نیمه اول این دو بازی متأسفانه در هر موقعیت که تیم حریف به دست آورده توانسته آن را به گل تبدیل کند که این یک ضعف برای تیم ما است و ما داریم روی این نقاط ضعف کار می کنیم.

البته شکست هفته قبل در قم یک اتفاق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصغری مقدم: سن ایچ فرصت های زیادی از دست می دهد

اصغری مقدم: سن ایچ فرصت های زیادی از دست می دهد