مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 07:252023-07-25اقتصادي

آب انبار صفوی اسدآباد مرمت می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسدآباد گفت: بدنه های داخلی آب انبار صفوی با اعتباری بالغ بر 470 میلیون تومان مرمت می شود.

- کامران اکبری شایگان صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مرمت آب انبار صفوی اسدآباد اظهار کرد: مرمت بدنه های داخلی آب انبار صفوی با اعتباری بالغ بر 470 میلیون تومان شامل اصلاح برق رسانی، ساب و بندکشی و ساروج بدنه انجام می شود.

وی افزود: در سه ماهه اول امسال تکمیل و تجهیز موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد نیز با اعتباری بیش از 45 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد با اشاره به زیرساخت های گردشگری و تعداد صدور موافقت های اصولی در حوزه گردشگری این شهرستان گفت: برای توسعه زیرساخت های گردشگری جهت اصلاح کف سازی روستای ملحمدره و ادامه کف و جداره سازی روستای حبشی قراردادی منعقد شده است.

اکبری شایگان خاطرنشان کرد: همچنین در مدت زمان یاد شده چهار موافقت اصولی برای سفره خانه سنتی در روستاهای ملحمدره و دهنوش و موافقت اصولی برای تأسیس یک خانه بوم گردی در روستای ملحمدره صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه پنج کارت شناسایی انفرادی و بیست کارت شناسایی در حوزه صنایع دستی صادر شده است، بیان کرد: کمبود اعتبارات عمرانی در حوزه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب انبار صفوی اسدآباد مرمت می شود

آب انبار صفوی اسدآباد مرمت می شود