مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-05سياسي

اعلام آمادگی 1750 موکب برای حضور در راهپیمایی دلدادگان حسینی


معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با اشاره به برگزاری راهپیمایی دلدادگان حسینی روز اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم گفت: - تهران- معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با اشاره به برگزاری راهپیمایی دلدادگان حسینی روز اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم گفت: 1750 موکب برای حضور اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن نایبی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم پیاده روی جاماندگان از سفر اربعین به کشور عراق اظهار داشت: راهپیمایی دلدادگان حسینی روز اربعین از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) انجام خواهد شد.

جانشین ستاد اربعین استان تهران در ادامه عنوان داشت: تا امروز حدود یک هزار و 750 موکب برای حضور در این راهپیمایی اعلام آمادگی کرده اند.

معاون استاندار تهران بیان داشت: برنامه ریزی های اولیه ترافیکی، امنیتی، بهداشتی و پذیرایی برای این مراسم انجام شده است، فرمانداری تهران، ری و سپاه حضرت رسول (ص) و حضرت سیدالشهدا (ع) با همکاری تمامی نهادهای خدمت رسان در خدمت زائران اربعین حسینی و راهپیمایی دلدادگان در تهران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 1750 موکب برای حضور در راهپیمایی دلدادگان حسینی

اعلام آمادگی 1750 موکب برای حضور در راهپیمایی دلدادگان حسینی