مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-14سياسي

چگونه کودکم را عاشق نماز کنم؟


بارها در دعاهایمان می خوانیم که «رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلَاهِ وَمِنْ ذُرِّیَّتِی رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاءِ» و آرزو داریم که نسلمان اقامه کننده نماز باشد، - گروه زندگی ـ آزاده لرستانی: نورا از سال ها پیش قبل از اینکه پسرش به سن تکلیف برسد، همیشه در دعاهایش از خدا می خواست که فرزندانش اهل نماز باشند.

هنوز یک سالی به جشن تکلیف پسرش باقی مانده بود و نورا تلاش می کرد که فرزندش را با نماز بیش تر عجین سازد، البته ایلیا هم مصمم بود که نمازهای یومیه اش را بخواند، اما هنوز برای نماز صبح سختش بود بلند شود، بارها به مادرش می گفت: مامان! من را برای نماز صبح بیدار کن! نورا از اینکه نکند پسرش نسبت به نماز خواندن دلسرد شود، برای بیدار کردن فرزندش برای نماز صبح مردد بود تا اینکه یک روز نزدیک های اذان صبح دلش را به دریا زد و با آرامی ایلیا را از خواب بیدار کرد.

وقتی ایلیا سجاده اش را پهن کرد، نورا با نگاه به قد و بالای پسر 14 ساله اش، در دلش هزاران بار قربان صدقه گل پسرش رفت و گفت: عزیزم! می خواهم نمازم را با تو به جماعت بخوانم! (البته نورا هنگام نماز، نیت فردا کرد)، ایلیا قامت بست و الله اکبر گفت.

وقتی نماز تمام شد، نورا دید که چشمان ایلیا پر از اشک است و در حالی که ایلیا او را در آغوش گرفته و غرق بوسه می کرد، به مادرش گفت: ممنونم از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه کودکم را عاشق نماز کنم؟

چگونه کودکم را عاشق نماز کنم؟