مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-06سياسي

دستگاه های کم کار برای پیشگیری از زلزله تهران معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور در برنامه تهران بیست با موضوع گفت: برای مدیریت بحران نیازمند قانون، - معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور گفت: شهرداری و شورای شهر باید 23 مرکز را برای تاسیس ایستگاه های فشار گاز ایجاد می کرده تا اگر اتفاقی بیفتد به طور هوشمند شرکت گاز بتواند گاز را قطع کند که متاسفانه هنوز در مرحله کارشناسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور در برنامه تهران بیست با موضوع گفت: برای مدیریت بحران نیازمند قانون، اسناد بالادستی، نقشه راه و برنامه ملی اقدام و عمل یعنی برنامه عملیاتی هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: از نظر قانون و اسناد بالادستی اگر چه نیاز به قانون جامع داریم، اما در حال حاضر با خلا قانون هم مواجه نیستیم.

در حال حاضر مهمتر از یک قانون جامع برای مدیریت بحران عمل به همین قوانین موجود است.

یک سند بالادستی داریم که سیاست ها برای کلیه ارگان ها در زمینه پیشگیری از حوادث و سوانح که در سال 84 ابلاغ شده و نقشه راه عملیاتی کشور است و به موضوعات مختلف مثل مطالعات، اقدامات پیشگیرانه، میزان خطر پذیری در شهر ها و روستاها، کاهش آسیب پذیری در برابر زلزله توجه و تکالیفی برای دستگاه ها و دولت تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های کم کار برای پیشگیری از زلزله تهران معرفی شدند

دستگاه های کم کار برای پیشگیری از زلزله تهران معرفی شدند