مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-06سياسي

امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی مدیون ایثار شهدا و خانواده های آنان است


سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان در دیدار با خانواده «شهیدان سبزخدا و علی میرزا سلامتی» امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون پایمردی، - ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان در دیدار با خانواده شهیدان سبزخدا و علی میرزا سلامتی امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون پایمردی، فداکاری ها و ایثار شهدا و خانواده های آنان دانست.

در آستانه سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی واحد لرستان، شامگاه چهاردهم مردادماه با حضور در منزل شهیدان سبزخدا و علی میرزا سلامتی با خانواده این شهیدان دیدار و گفت وگو کرد.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان در این دیدار که مدیر حراست، برخی از جهادگران جهاد دانشگاهی، مدیر بازرسی و مدیر رسانه بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز حضور داشتند امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون پایمردی، فداکاری ها و ایثار شهدا و خانواده های آنان دانست.

وی گفت: به تعبیر قرآن کریم، شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما بوده و مقربان درگاه الهی هستند.

این مسئول با بیان اینکه مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی ایران، امانت شهدا هستند چراکه این کشور هر چه دارد به برکت خون شهدا است، ادامه داد: امیدواریم که تمامی مسئولان امانت دار خوبی برای شهدا و خانواده های آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی مدیون ایثار شهدا و خانواده های آنان است

امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی مدیون ایثار شهدا و خانواده های آنان است