مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-06سياسي

یک مسئول: پژوهشکده جامع مطالعات شهری در شیراز توسط جهاددانشگاهی ایجاد می شود


رییس جهاددانشگاهی فارس از راه اندازی پژوهشکده جامع مطالعات شهری توسط جهاددانشگاهی استان فارس خبر داد و گفت: این پژوهشکده ساختار نوینی دارد که نمونه آن تقریبا در کشور وجود ندارد.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ یک مسئول: پژوهشکده جامع مطالعات شهری در شیراز توسط جهاددانشگاهی ایجاد می شود ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس از راه اندازی پژوهشکده جامع مطالعات شهری توسط جهاددانشگاهی استان فارس خبر داد و گفت: این پژوهشکده ساختار نوینی دارد که نمونه آن تقریبا در کشور وجود ندارد.

امیرحسین استقلال یکشنبه 15 مرداد در یک کنفرانس خبری که به مناسبت چهل و سومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی برگزار شد، بیان کرد: جهاددانشگاهی در سال 59 با دستور امام راحل و پس از تعطیلی دانشگاه ها در پی انقلاب فرهنگی تشکیل شد تا دانشگاه ها مجددا راه اندازی شوند.

او با بیان اینکه راه اندازی دانشگاه ها در آن زمان منوط به اصلاح بسیاری از کتب درسی تحت تاثیر غرب و شرق و بازنگری اساتید عضو احزاب خارج از کشور بود، افزود: جهاددانشگاهی پس از انجام این رسالت از مجموعه دولت خارج شد و امروز تحت عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی و مردمی معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: پژوهشکده جامع مطالعات شهری در شیراز توسط جهاددانشگاهی ایجاد می شود

یک مسئول: پژوهشکده جامع مطالعات شهری در شیراز توسط جهاددانشگاهی ایجاد می شود