مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-31ورزشي

از اوج نابه سامانی در بسکتبال خوزستان تا شفاف سازی درباره علت فوت ترنم


یکی از پرافتخارترین بسکتبالیست های خوزستانی به انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بسکتبال پرداخت و آنها را مسبب وضعیت فعلی بسکتبال این استان دانست.

- از اوج نابه سامانی در بسکتبال خوزستان تا شفاف سازی درباره علت فوت "ترنم" ایسنا/خوزستان یکی از پرافتخارترین بسکتبالیست های خوزستانی به انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بسکتبال پرداخت و آنها را مسبب وضعیت فعلی بسکتبال این استان دانست.

در حالی که برخی از اعضای جامعه بسکتبال خوزستان در جلساتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان و فدراسیون امیدوار به بازگشت پیرعباسی (رییس برکنار شده) به هیات بسکتبال خوزستان بودند، اواخر هفته گذشته پس از انتخاب دومین سرپرست برای این هیات، برخی از اعضای جامعه بسکتبال خوزستان به صورت دسته جمعی استعفا کردند تا این نیز اوج نا به سامانی در بسکتبال استان را نشان دهد.

در این جا بخوانید: استعفای دسته جمعی در بسکتبال خوزستان! علی دورقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حواشی اخیر در بسکتبال خوزستان اظهار کرد: مشکلات بسکتبال خوزستان مربوط به دیروز و امروز نیست و این مشکلات به حدود یک سال قبل برمی گردد؛ زمانی که آقای پیرعباسی به عنوان رییس جدید هیات بسکتبال خوزستان انتخاب شد، آغاز فعالیت وی در اوج کرونا بود ولی او جلسه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اوج نابه سامانی در بسکتبال خوزستان تا شفاف سازی درباره علت فوت ترنم

از اوج نابه سامانی در بسکتبال خوزستان تا شفاف سازی درباره علت فوت ترنم