مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-21اقتصادي

154 پروژه عمرانی در میامی افتتاح می شود


فرماندار میامی با بیان اینکه طی هفته دولت سال جاری 154 پروژه عمرانی در شهرستان افتتاح می شود، گفت: 230 میلیارد تومان برای این طرح ها هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه در هفته دولت سال جاری در میامی 154 پروژه افتتاح می شود، ابراز کرد: برای این طرح ها 230 میلیارد و 750 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه امور عشایری در هفته دولت شش پروژه را با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان و راه و شهرسازی چهار پروژه را با اعتبار تقریبی 100 میلیارد تومان افتتاح خواهد کرد، افزود: در هفته دولت همچنین دو طرح منابع طبیعی نیز با اعتبار سه میلیارد و 750 میلیون تومان افتتاح می شود.

فرماندار میامی با بیان اینکه یک طرح میراث فرهنگی با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر طرح های قابل افتتاح عمرانی در شهرستان طی هفته دولت است، تاکید داشت: بنیاد مسکن نیز چهار پروژه با اعتبار دو میلیارد و 100 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رساند.

آشوری با بیان اینکه علوم پزشکی شاهرود سه طرح با اعتبار 14 میلیارد تومان را طی هفته دولت در شهرستان میامی به بهره برداری خواهد رساند، گفت: 43 طرح قابل افتتاح عمرانی با اعتبار 18 میلیارد تومان نیز سهم دهیاری ها در روستاهای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

154 پروژه عمرانی در میامی افتتاح می شود

154 پروژه عمرانی در میامی افتتاح می شود