مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-16حوادث

شهرداران زمینه اسکان اضطراری را فراهم کنند


استاندار گیلان، خواستار انجام هماهنگی های لازم جهت تهیه چادر امدادی و تجهیزات اسکان موقت شد و خاطرنشان کرد: گیلان در خط زلزله است، لذا شهرداران زمینه های لازم برای اسکان اضطراری را فراهم کنند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، خواستار انجام هماهنگی های لازم جهت تهیه چادر امدادی و تجهیزات اسکان موقت شد و خاطرنشان کرد: گیلان در خط زلزله است، لذا شهرداران زمینه های لازم برای اسکان اضطراری را فراهم کنند.

اسدالله عباسی امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان، با تاکید بر لزوم فعال بودن ستادهای بحران شهرستانی برای پیشگیری از هرگونه حادثه و بحران، اظهار کرد: پیشگیری از برخی از حوادث مانند آتش سوزی جنگل ها و مراتع و تالاب ها اعم از عمدی و سهوی ضرورت دارد؛ در این راستا دستگاه های انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی تکلیف دارند هرگونه تحرکات عمدی را رصد و با آن مقابله و برخورد کنند.

وی با بیان اینکه مناطق مستعد خطر و تهدید شناسایی شود، تصریح کرد: نیازمند هوشمندسازی برای پایش مناطق خطرآفرین و بحرانی هستیم که در این راستا نصب دوربین های پایشی و نظارتی مد نظر است.

استاندار گیلان فرمانداران را فرماندهان عملیات پاسخ به بحران در شهرستان ها دانست و گفت: باید از هرگونه تلفات انسانی در حوادثی مانند سیل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران زمینه اسکان اضطراری را فراهم کنند

شهرداران زمینه اسکان اضطراری را فراهم کنند