مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-25اقتصادي

احداث و تعمیر 516 فقره مسکن از محل جمع آوری زکات در کردستان


مدیرکل کمیته امداد کردستان از خرید، ساخت و تعمیر 516 باب مسکن برای محرومین و نیازمندان از محل جمع آوری و هزینه کرد زکات در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رضا طوسی ظهر امروز در شورای زکات استان کردستان اظهار کرد: رفع مشکلات نیازمندان از اولویت های اصلی در هزینه کرد زکات در استان است.

وی خاطرنشان کرد: از محل جمع آوری زکات 16 باب مسکن برای نیازمندان خریداری و یا احداث شده و 500 مورد مسکن محرومین نیز تعمیر و بهسازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: بیشترین میزان هزینه کرد زکات در استان مربوط به رفع نیازهای اساسی محرومین و نیازمندان زیرپوشش این نهاد بوده است.

به گفته طوسی، از محل جمع آوری و هزینه کرد زکات در مجموع با اختصاص 45 میلیارد و 800 میلیون تومان 52 هزار نفر مورد حمایت قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه بیش از 96 درصد از وجوهات زکات در بخش فقرا در زمینه کمک های معیشتی هزینه می شود، گفت: در سرفصل پروژه های عمرانی و عام المنفعه نیز در استان بیشاز 27 باب مسجد با هزینه کرد 2 میلیارد و 600 میلیون تومان احداث و 10مورد احداث خانه عالم نیز از همین محل در سطح استان انجام گرفته است.

تخصیص 4.

6 میلیارد تومانی تشویقی زکات در کردستان وی از تخصیص 4 میلیارد و 690 میلیون تومان تشویقی زکات در سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و تعمیر 516 فقره مسکن از محل جمع آوری زکات در کردستان

احداث و تعمیر 516 فقره مسکن از محل جمع آوری زکات در کردستان