مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-01سياسي

رشد و ترقی اتحادیه های علمی دانشجویی در گرو تداوم حمایت و همراهی وزارت علوم است


دبیر اتحادیه علمی دانشجویی اقتصاد کشور با اشاره بهنقش اتحادیه های علمی در پیشرفت کشور گفت: رشد و ترقی اتحادیه های علمی دانشجویی در گرو تداوم حمایت و همراهی وزارت علوم است.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: اتحادیه ها و انجمن های علمی دانشجویی به عنوان بزرگترین مجموعه های فعال دانشجویی هستند که جوانان فعال در آن ها نقش برجسته ای در پیشرفت های علمی کشور دارند و ظرفیت های بسیاری را در دانشگاه های سراسر کشور در اختیار دارند که با بهره وری مناسب می توان گام هایی استوار در مسیر توسعه علم محور ایران عزیز برداشت.

   با توجه به شرایط فعلی کشور، اتحادیه علمی دانشجویی اقتصاد نیز یکی از تشکل های فعال و تاثیر گذار بوده و با توجه به جایگاه اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی علمی، گفت و گویی را با سید امین توکلانی دبیر اتحادیه علمی دانشجویی اقتصاد کشور داشته ایم که در ادامه به جزییات آن پرداخته ایم.

  شورای حمایت و نظارت بر اتحادیه های علمی دانشجویی چیست و چه ماموریتی دارد؟ توکلانی: شورای حمایت و نظارت بر فعالیت های انجمن ها و اتحادیه های علمی، نهاد بالادستی ناظر و حامی  فعالیت های علمی دانشجویی در سطح ملی است، در این شورا سه عضو دانشجویی حضور دارند که دو نفر از آن ها نماینده اتحادیه های علمی دانشجویی کشور و یک نفر نماینده مجامع انجمن های علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و ترقی اتحادیه های علمی دانشجویی در گرو تداوم حمایت و همراهی وزارت علوم است

رشد و ترقی اتحادیه های علمی دانشجویی در گرو تداوم حمایت و همراهی وزارت علوم است